.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دريافت يارانه از سوي ۸۵۵ هزار خانوار مازندرانی
معاون استاندار مازندران مبلغ یارانه نقدی پرداختی به مردم را در سال جاری ثابت اعلام کرد و اظهار داشت: با تصویب مجلس، دولت موظف است نیمی از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه را به صورت نقدی به مردم بازگرداند...
دريافت يارانه از سوي  ۸۵۵ هزار خانوار مازندرانی

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: یارانه نقدی بیش از ۸۵۵ هزار خانوار مازندرانی تاکنون به حسابشان واریز شده است.
ولی الله فرزانه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه های استان در ساری با اشاره به ثبت اطلاعات بیش از ۸۶۷ هزار خانوار مازندران در دو مرحله برای دریافت یارانه نقدی، گفت: از این تعداد هویت ۱۲هزار و ۷۸۸ خانوار به دلایل مختلف تایید نشد که از امروز می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آمار ایران به نشانی www.yarane.amar.org.ir، اصلاحات لازم را انجام دهند.

وی افزود: سالانه دو مرحله در اردیبهشت و آذر ماه و در هر بار به مدت ۴۵ روز برای اصلاح اطلاعات خانوارها در نظر گرفته شده است.

فرزانه ادامه داد: تمام کسانی که پس از اعلام اطلاعات اقتصادی خود دچار تغییراتی در خانوار شده اند می توانند از امروز اول آذر ماه با مراجعه به سامانه اعلام شده این تغییرات را اعمال کنند.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه هویت برخی از خانوارها تایید شده ولی مبلغی به حساب آنها واریز نگشته است، خاطرنشان کرد: این دسته از خانوارها در گام اول می بایست به بانک مربوطه مراجعه کنند و در صورتی که مشکل برطرف نشد با مراجعه به سامانه مرکز آمار این موضوع را پیگیری و رفع کنند.

فرزانه، مبلغ یارانه نقدی پرداختی به مردم را در سال جاری ثابت اعلام کرد و اظهار داشت: با تصویب مجلس، دولت موظف است نیمی از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه را به صورت نقدی به مردم بازگرداند.

وی تصریح کرد: کسانی که کد رهگیری و رمز عبور خود را فراموش کرده اند، می توانند از ۱۵ آذر ماه جاری به سامانه مراجعه نموده و اطلاعات خود را اصلاح کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عطاري 2 آذر 1389
مديريت محترم سايت خبري شمال نيوز
با سلام در خصوص درج خبري با عنوان فرو ريختن پروژه نگين شمال در قائم شهر با كد خبر 35788 مورخ 89/08/30 شايسته بمنظور تنوير افكار عمومي نسبت به درج جوابيه فوق اقدام نمائيد.
پروژه فرهنگي، خدماتي و تجاري نگين شمال يكي از مهم ترين پروژه هاي منحصر بفرد شمال كشور مي باشد كه با پيگيري هاي مصرانه اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار قائم شهر از يك ماه گذشته فعاليت هاي آن آغاز شده كه در دور جديد اجرائي شدن اين پروژه سرعت عمليات ساختماني بصورت جدي مد نظر قرار گرفته كه شاهد اين ادعا ، نصب بيش از 70 عدد شمع نگاه دارنده به ارتفاع 15-20 متر در عمق زمين در اين مدت كم در محوطه كارگاه نصب گرديده است كه در همين راستا بجهت اجراي عمليات شمع كوبي بخشي از محوطه خاكي كارگاه كه در مسير شمع كوبي قرار دارد ريزش جزئي داشته كه الحمدالله هيچ خطري براي مجموعه اين پروژه ايجاد نكرده است است .
شايان ذكر است به اطلاع آن مديريت و عموم مردم عزيز قائم شهر برسانيم با استناد بند 5 مصوبه مورخ 89/08/23 شوراي اسلامي شهر قائم شهر به اتفاق آرا از اجرائي شدن مجدد اين پروژه با حضور شريك جديد اعلام حمايت شده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.307 seconds.